Met de NS-Business Card heb je - naast trein, bus, tram en metro - toegang tot een breed palet aan deur-tot-deurdiensten. Welke diensten jij als kaarthouder daadwerkelijk mag gebruiken, hangt af van de afspraken tussen jouw werkgever en NS. Alleen de NS-contactpersoon in jouw organisatie kan deur-tot-deurdiensten aan- en uitzetten.
In de overeenkomst wordt vastgelegd welke diensten (en eventueel op persoonsniveau voor wie) er geactiveerd zijn voor de overeenkomst. Zo kan het zijn dat je van alle diensten gebruik kunt maken, maar iemand van een andere organisatie (naast trein, bus, tram en metro) bijvoorbeeld alleen van de OV-fiets. In je Mijn NS Zakelijk account kun je zien welke diensten er voor jouw NS-Business Card zijn geactiveerd:
Log in in Mijn NS Zakelijk voor kaarthouders en klik op ‘Mijn NS-Business Card’.
Bekijk of een dienst aan- of uitstaat. Goed om te weten: 'aan' betekent dat je de dienst kunt gebruiken. Je betaalt pas als je een dienst daadwerkelijk gebruikt.
Staat een dienst uit, vraag dan je werkgever deze aan te zetten in Mijn NS Zakelijk voor contactpersonen onder ‘Kaarten en kaarthouders beheren’ of doe dit als zzp'er zelf.
Gebruik je NS Go?
Dan kan je de dienst zelf toevoegen. NS Go Support
Bekijk alle deur-tot-deurdiensten