Direct naar hoofdinhoud

Hoofdnavigatie

Reizen van deur tot deur
Wat je zakelijke bestemming ook is, wij brengen jou van deur tot deur. Met de NS-Business Card op zak, heb je toegang tot vrijwel alle vormen van vervoer in heel Nederland. Want niet elke werkdag is hetzelfde, dus de manier van reizen ook niet.
Onze deur-tot-deurdiensten
OV-fiets & OV-ebike
Huur een OV-fiets op bijna 300 locaties door heel Nederland. Op de stations Driebergen-Zeist, Arnhem, Groningen en Maastricht zijn ook OV-ebikes beschikbaar.
Loading...
Hely1
Grijp je vaak naast een deelfiets of -auto?
Dan is Hely misschien een mooie oplossing voor jouw organisatie. Met de mobiliteitshubs van Hely heb je een eigen pool deelfietsen en deelauto’s op elk moment exclusief beschikbaar voor eigen medewerkers.
Ontdek de voordelen van Hely
Loading...
vrouw NS-app
Elke reis begint in de NS-app
Kies zelf met welk vervoermiddel je reist. En plan je hele reis van deur tot deur in de NS-app.
  • Vind een OV-fiets, deelauto of P+R onder ‘In de buurt’.
  • Altijd actuele reisinformatie bij de hand.
  • Sla jouw favoriete reizen op.
Download NS-app voor iOS
Download NS-app voor Android
Veelgestelde vragen over deur-tot-deurdiensten
Van welke deur-tot-deurdiensten kan ik gebruikmaken?
Met de NS-Business Card heb je - naast trein, bus, tram en metro - toegang tot een breed palet aan deur-tot-deurdiensten. Welke diensten jij als kaarthouder daadwerkelijk mag gebruiken, hangt af van de afspraken tussen jouw werkgever en NS. Alleen de NS-contactpersoon in jouw organisatie kan deur-tot-deurdiensten aan- en uitzetten.
In de overeenkomst wordt vastgelegd welke diensten (en eventueel op persoonsniveau voor wie) er geactiveerd zijn voor de overeenkomst. Zo kan het zijn dat je van alle diensten gebruik kunt maken, maar iemand van een andere organisatie (naast trein, bus, tram en metro) bijvoorbeeld alleen van de OV-fiets. In je Mijn NS Zakelijk account kun je zien welke diensten er voor jouw NS-Business Card zijn geactiveerd:
  1. Log in in Mijn NS Zakelijk voor kaarthouders en klik op ‘Mijn NS-Business Card’.
  2. Bekijk of een dienst aan- of uitstaat. Goed om te weten: 'aan' betekent dat je de dienst kunt gebruiken. Je betaalt pas als je een dienst daadwerkelijk gebruikt.
  3. Staat een dienst uit, vraag dan je werkgever deze aan te zetten in Mijn NS Zakelijk voor contactpersonen onder ‘Kaarten en kaarthouders beheren’ of doe dit als zzp'er zelf.
Gebruik je NS Go?
Dan kan je de dienst zelf toevoegen. NS Go Support
Bekijk alle deur-tot-deurdiensten
Bekijk alle vragen