Er zijn twee soorten accounts voor het beheren van de NS-Business Card:
Er is onderscheid gemaakt in accounts omdat een contactpersoon andere administratieve handelingen, op organisatieniveau, moet kunnen uitvoeren dan een kaarthouder.
Je maakt gebruik van een contactpersoon-account wanneer je binnen jouw organisatie verantwoordelijk bent voor het beheer en de administratie rondom het gebruik van NS-Business Cards. Dit wordt ook in de overeenkomst met NS Zakelijk vastgelegd.
Afhankelijk van je rol ontvang je per e-mail de inloggegevens voor respectievelijk een contactpersoon-account, of een kaarthouder-account.
Contactpersonen loggen op Mijn NS Zakelijk in met hun gebruikersnaam en wachtwoord. Kaarthouders loggen in met hun e-mailadres en wachtwoord.
Let op: ben je zzp'er? Dan krijg je toegang tot beide accounts omdat je zowel contactpersoon voor jouw organisatie bent, als degene die zelf met de NS-Business Card reist. Wij raden je aan om alleen het contactpersoon-account te gebruiken. Daarmee heb je toegang tot de meest uitgebreide mogelijkheden en hoef je dus maar één account te activeren.