Mijn NS Zakelijk voor kaarthouders
In Mijn NS Zakelijk kunt u eenvoudig uw reizen inzien, gegevens aanpassen of deur-tot-deurdiensten boeken.
Beheer uw zakelijke reizen met Mijn NS Zakelijk
Mijn NS Zakelijk is uw persoonlijke zakelijke online omgeving waarin u eenvoudig uw NS-Business Card beheert. U kunt als kaarthouder:
- gemaakte reizen inzien en kenmerken toevoegen;
- Geld terug bij vertraging aanvragen;
- vergeten in en uitchecken melden;
- klassewissel aanvragen;
- uw persoonlijke gegevens beheren;
- een aanvullend abonnement bestellen.
Mijn NS Zakelijk-account aanvragen met een persoonlijke NS-Business Card
Als NS-Business Cardhouder ontvangt u automatisch een e-mail van NS met een link om uw Mijn NS Zakelijk-account te activeren. Bent u de link kwijt? Dan kunt u opnieuw toegang tot Mijn NS Zakelijk aanvragen. Een Mijn NS Zakelijk-account (NS-Business Card) vraagt u aan met uw e-mailadres. U ontvangt op dit e-mailadres een wachtwoord waarmee u kunt inloggen. Bent u uw wachtwoord kwijt? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan.
Mijn NS Zakelijk-account aanvragen met een NS-Business Card voor de afdeling
Gebruikt u een afdelingskaart? Dan maakt de contactpersoon voor NS binnen uw bedrijf een account voor u aan. U ontvangt dan een link waarmee u een eigen Mijn NS Zakelijk-account kunt activeren. Heeft u al toegang tot een eigen account dan vindt u de afdelingskaart naast uw eigen NS-Business Card.
Contactpersoon voor NS binnen uw bedrijf
Als contactpersoon voor NS binnen uw bedrijf kunt u binnen Mijn NS Zakelijk:
- kaarthouders toevoegen en verwijderen, of adreswijzigingen doorvoeren;
- kaarten bestellen en accorderen, ook meerdere NS-Business Cards tegelijk;
- bedrijfsgegevens en overeenkomsten bekijken;
- kenmerken toevoegen aan reizen en transacties;
- facturen, specificaties en transactiegegevens bekijken en downloaden;
- duplicaten aanvragen bij verlies/diefstal of defect;
- abonnementen wijzigen of NS-Business Cards beƫindigen.