Wat kun je online regelen in Mijn NS Zakelijk?
Mijn NS Zakelijk is je persoonlijke zakelijke online omgeving waarin je eenvoudig jouw NS-Business Card beheert. Je kunt als kaarthouder:
Gemaakte reizen inzien en kenmerken toevoegen.
Deur-tot-deurdiensten boeken.
Geld terug bij vertraging aanvragen.
Vergeten in- en uitchecken corrigeren.
Klassewissel aanvragen.
Je persoonlijke gegevens beheren.
Een aanvullend abonnement bestellen.
Meer weten over het gebruik van Mijn NS Zakelijk? Download de instructies.
Mijn NS Zakelijk-account
Heb je een persoonlijke NS-Business Card?
En kun je niet inloggen in Mijn NS Zakelijk? Vraag je gebruikersnaam en/of wachtwoord nogmaals op.
Gebruik je een afdelingskaart?
Dan maakt de contactpersoon voor NS binnen je organisatie een account voor je aan. Je ontvangt dan een link waarmee je een eigen Mijn NS Zakelijk-account kunt activeren. Heb je al een actief Mijn NS Zakelijk-account? Dan vind je zowel de afdelingskaart als je persoonlijke NS-Business Card terug in je account.