Welke treinkaartjes kun je bestellen?
Onderstaande vervoerbewijzen zijn als e-ticket en/of eenmalige chipkaarten leverbaar en worden zo snel mogelijk na ontvangst van betaling afgeleverd. De levertijd is ongeveer 10 werkdagen. Alle vervoerbewijzen zijn verkrijgbaar voor 2e klas of 1e klas.
Dagretour of Enkele reis geldig in de daluren
Geldigheid: maandag tot en met vrijdag voor 6.30 uur, tussen 09.00 en 16.00 uur en na 18.30 uur (reizen in ochtend- én middagspits uitgesloten). Zaterdag of zondag de hele dag geldig.
Dagretour of Enkele reis geldig gedurende de hele week
Alle dagen van de week geldig, ook in de spits.
Railrunner (Dagkaart kind 4 t/m 11 jaar)
Alle dagen van de week geldig. In de 1e klas onder begeleiding van een volwassene met een 1e klas vervoerbewijs. In de 2e klas reizen kinderen zelfstandig.
Voorwaarden NS-vervoersbewijzen
Verkoop is toegestaan, maar alleen aan bestaande klanten van je bedrijf.
Kaartverkoop aan je klanten tegen een hoger tarief dan waarvoor je de kaarten hebt ingekocht, is niet toegestaan.
Minimale afname voor zowel e-tickets als eenmalige chipkaarten is 200 stuks, de maximale ordergrootte is 20.000 stuks.
Retournering van ongebruikte vervoerbewijzen: voor algemene e-tickets en eenmalige chipkaarten is verzilvering mogelijk binnen 3 maanden na uitgifte. Na 3 maanden verloopt de geldigheid van het vervoerbewijs. Voor ongebruikte e-tickets en eenmalige chipkaarten is het mogelijk om na het verlopen van de verzilverperiode kaarten te retourneren, tot een maximum van 10% (in stuks) van de totale order.
Let op: retournering van eenmalige chipkaarten is alleen mogelijk in onaangebroken, gesealde bundels van 50 stuks.
NS Ticket Desk voor al je vragen
Voor al je vragen, prijsinformatie en bestellingen neem je contact op met de NS Ticket Desk:
Producten en Spelregels NS Ticket Desk 2022 (pdf, 158 kB)