Direct naar hoofdinhoud

Hoofdnavigatie

Beschadigd product deur-tot-deurdienst

Als er onverhoopt iets niet goed werkt of als er schade is aan de fietskluis of fiets, bekijk dan hieronder wat je kan doen.


Je toegangspas werkt niet

Gebruik de SOS-knop bij de ingang van de stalling als uw toegangspas niet werkt. Een medewerker helpt u via de luidspreker verder.

Je toegangspas verloren

Het verlies van de pas meldt je bij onze Klantenservice, via het storingsformulier. Na de melding maken we een nieuwe toegangspas voor je aan. De borg voor de nieuwe pas is € 20. De borg van de oude pas vervalt. Wij sturen de nieuwe toegangspas naar het adres dat je aan ons opgeeft.

Je fiets in de fietsenstalling beschadigd

Meld dit zo snel mogelijk bij de beheerder van de fietsenstalling. Als de beheerder niet aanwezig is, kunt u dag en nacht bellen met onze Klantenservice. Je wordt dan verder geholpen.

Je fiets laten repareren

In de bewaakte fietsenstalling wordt uw fiets snel en vakkundig gerepareerd. Voor de meeste locaties geldt dat als je je fiets ’s ochtends heeft gebracht, deze ’s avonds gerepareerd is als je terugkomt. Raadpleeg Fietsvoorzieningen per station om te zien of er op jouw station een bewaakte fietsenstalling is.

Je fietskluis is beschadigd

Meld een eventuele beschadiging van je fietskluis via telefoonnummer 030 - 7515155 (dag en nacht bereikbaar) of via het online formulier. Reparatie van de fietskluis duurt maximaal 4 werkdagen.