Opzeggen of annuleren
Het is altijd mogelijk een abonnement op te zeggen. Soms hanteren wij daarvoor een opzegtermijn. Een deur-tot-deurdienst of reservering annuleren? Bijvoorbeeld een NS-fietsabonnement of een reservering voor de OV-taxi. Dat kan ook. Lees wat de mogelijkheden zijn en waar je rekening mee moeten houden. Bestelde e-tickets kun je niet wijzigen en annuleren.
Wat de meeste mensen willen weten
Het antwoord op je vraag...
Abonnement opzeggen
Wil je je abonnement opzeggen? Dat vinden we jammer, maar we helpen je graag verder. Je kunt je abonnement ook tijdelijk stopzetten door te wijzigen naar NS Flex Basis.
Keuzedagen verlengen, wijzigen of opzeggen
Wil je jouw Keuzedagen verlengen, wijzigen of opzeggen? Lees op deze pagina hoe je dat doet.
Toeslagen annuleren
Op sommige trajecten of kaartjes is een toeslag verplicht. Bekijk hoe je je toeslag kunt annuleren als je deze achteraf toch niet nodig hebt.
NS-Business Card wijzigen
Wil je abonnementen op je NS-Business Card wijzigen? Dit kan eenvoudig online via Mijn NS Zakelijk. Klantenservice kan dit niet voor je wijzigen.
Deur-tot-deurdiensten opzeggen of annuleren
Van én naar het station met uw eigen fiets, een OV-fiets, de OV-taxi, Greenwheels of met bus, tram of metro. Een aantal deur-tot-deurdiensten kunt u opzeggen.
NS-Business Card opzeggen
Wilt u uw NS-Business Card beëindigen of het abonnement op uw NS-Business Card stopzetten? Dan kunt u dit online via Mijn NS Zakelijk regelen.
Abonnement wijzigen
Je manier van reizen verandert nog wel eens. Bijvoorbeeld door een verhuizing, nieuw werk of omdat je gaat studeren. Je kunt je abonnement elke maand wijzigen door in te loggen in Mijn NS. Hier zie je ook direct welk abonnement je nu hebt.