NS-Business Card verloren of gestolen
Blokkeer online gemakkelijk en snel uw NS-Business Card bij verlies of diefstal. Reizen die u maakt totdat u een nieuwe kaart heeft, kunt u declareren.
In alle gevallen: oude blokkeren, nieuwe aanvragen
Is uw NS-Business Card kwijt of gestolen? Blokkeer de kaart dan zo snel mogelijk Mijn NS Zakelijk. Hier vraagt u ook gelijk een nieuwe NS-Business Card aan. Deze ontvang u binnen 10 dagen op het aangegeven adres.
Voorkom dubbele kosten. Als u de kaart niet blokkeert, worden gemaakte reizen na verlies doorberekend op uw maandelijkse factuur.
Ik ben kaarthouder
- Log in op Mijn NS Zakelijk met uw zakelijke e-mailadres
- Ga naar ‘Mijn NS-Business Card‘
- Blokkeer uw kaart via de knop ‘NS-Business Card gestolen, verloren of beschadigd? Duplicaat aanvragen‘, onder 'Direct regelen'
Ik ben contactpersoon
- Log in op Mijn NS Zakelijk met uw gebruikersnaam
- Ga naar ‘Kaarten en kaarthouders beheren’ en zoek de desbetreffende kaarthouder op
- Klik op het kaartnummer van de kaart die uw wilt blokkeren en vervangen
- Blokkeer de kaart via de knop ‘NS-Business Card gestolen, verloren of beschadigd? Duplicaat aanvragen‘, onder 'Direct regelen'
Geld terug bij verlies of diefstal
Binnen 10 dagen ontvangt u uw nieuwe NS-Business Card. Maakt u in de tussentijd reiskosten die binnen uw abonnement vallen? Dan kunt u dit geld terugvragen. Dit geldt alleen als u een nieuwe NS-Business Card heeft besteld met een Traject Vrij, Trein Vrij of OV Vrij abonnement.
Intercity direct Altijd Toeslagvrij
Heeft u een Intercity direct Altijd Toeslagvrij abonnement? Terwijl u wacht op een vervangende kaart, kunt u gekochte Intercity direct Toeslagen volledig declareren.