Direct naar hoofdinhoud

Hoofdnavigatie

Toegang voor medewerkers, vervoerders, huurders, hulpdiensten en internationale reizigers

Wil je op een station met gesloten poortjes zijn om te werken, werkzaamheden uit te voeren of om service te verlenen? Vraag dan een Toegangspas, Service- & Toegangspas aan. Vraag als internationale reiziger een KeyCard aan.


Toegangspas

Werk je op een station met gesloten poortjes of moet je daar werkzaamheden uitvoeren? Vraag dan gratis een Toegangspas aan. De passen worden binnen 5 à 10 werkdagen na verwerking van je aanvraag verstuurd.

Voor wie?
Vraag een Toegangspas aan als je werkt bij of voor bijvoorbeeld ProRail, NS Stations, een ander spoorgerelateerd bedrijf of een andere (besloten) vervoerder. Of als je huurder bent van NS Stations.

Gebruik
Gebruik de pas alleen om te kunnen werken op het station. De pas biedt toegang voor 1 persoon.

Service- & Toegangspas

Verleen je service of biedt je hulp op het station? Vraag dan gratis een Service- & Toegangspas aan. De passen worden binnen 5 à 10 werkdagen na verwerking van je aanvraag verstuurd.

Voor wie?
Servicemedewerkers, treinpersoneel en medewerkers van hulpdiensten.

Gebruik
Gebruik de pas alleen zelf voor het verlenen van service op het station. De pas biedt toegang voor één persoon.

KeyCard

Ben je internationale reiziger en wil je de poortjes op het station kunnen openen? Vraag dan gratis een KeyCard aan. Dit is een kaartje met een vierkante barcode waarmee je de poortjes kan openen.

De KeyCard is geen vervoersbewijs. Op een digitale KeyCard staan specificaties die voor de aanvrager relevant zijn (bijvoorbeeld alleen geldig op een specifieke tijdstip, stations, dag etc). 

Voor wie?
Internationale reizigers, zowel particulier als via reisorganisaties.

Aanvullende informatie