Direct naar hoofdinhoud

Hoofdnavigatie

Beheer je reisgegevens in Mijn NS

Met je Mijn NS-account kun je je reisgegevens inzien. Hiervoor moet je wel eerst je OV-chipkaart toevoegen aan jouw account.


Je eigen reisgegevens inzien

OV-chipkaart toevoegen aan je Mijn NS-account

Je kan online je eigen reisgegevens inzien. Daarvoor moet je eerst je OV-chipkaart toevoegen aan jouw Mijn NS-account.

Hiervoor log je in in Mijn NS en klikt linksonder in het menu op OV-chipkaart toevoegen. Na het doorlopen van een aantal stappen, krijg je van ons een bevestigingsmail. Je klikt op de link in de e-mail: je OV-chipkaart is nu toegevoegd aan uw account. In het menu 'Mijn Producten' kan je nu je kaart inzien.

OV-chipkaart verwijderen uit je Mijn NS-account

Wil je een OV-chipkaart verwijderen uit je Mijn NS-account? Zodra je bent ingelogd, zie je op de startpagina alle gekoppelde kaarten. Om een kaart te verwijderen klik je op 'Verwijder deze kaart uit Mijn NS'. Als je op de link hebt geklikt, krijg je meteen een bevestiging dat jouw kaart is verwijderd. 

Wil je je OV-chipkaart verwijderen uit andere accounts? Klik dan in hetzelfde menu op het linkje OV-chipkaart verwijderen uit andere accounts. Daarmee zal je OV-chipkaart ook verwijderd worden uit andere Mijn NS-accounts. 

Zie je geen reisoverzicht?

Gemaakte reizen zie je in 2 tot maximaal 48 uur terug bij je reisgegevens. Wij bewaren je reisoverzicht altijd van de afgelopen 18 maanden.

Zie je geen reisoverzicht? Het kan zijn dat  je je OV-chipkaart nog niet gekoppeld hebt aan je account. Of je hebt je OV-chipkaart wel gekoppeld maar nog niet bij Mijn producten aangegeven dat je je reisgegevens wilt kunnen inzien. Lukt het daarna nog niet, bel dan met NS Klantenservice.