Direct naar hoofdinhoud

Hoofdnavigatie

Persoonlijke gegevens wijzigen

Met jouw eigen Mijn NS-account kun je zelf jouw persoonlijke gegevens beheren en heb je toegang tot je gemaakte reizen. Dat geldt voor de zakelijke en particuliere omgeving, maar ook voor de deur-tot-deurdiensten.


Verschillende NS-accounts

Met een NS-account kun je persoonlijke gegevens wijzigen. Wil je jouw abonnementen en claims wijzigen en jouw gemaakte reizen inzien, dan moet je eerst jouw OV-chipkaart toevoegen aan je account.

  • Ben je een particuliere reiziger met een persoonlijke OV-chipkaart? Dan kun je een Mijn NS-account aanmaken en daarna inloggen op Mijn NS.
  • Ben je een zakelijke reiziger of de contactpersoon voor NS Zakelijk en NS-Business Cardhouders? Dan kun je een account aanmaken op Mijn NS Zakelijk en daarna inloggen.

Gebruik je onze deur-tot-deurdiensten? Deze kun je inzien in Mijn NS of Mijn NS Zakelijk

Welke persoonlijke gegevens kun je wijzigen?

Met een Mijn NS-account kun je persoonlijke gegevens wijzigen. Reizigers met een OV-chipkaart kunnen inloggen in Mijn NS. Contactpersonen voor NS Zakelijk en NS-Business Cardhouders kunnen inloggen in Mijn NS Zakelijk.

  • Adresgegevens (alleen het huisadres, niet het eventuele bedrijfsadres)
  • Telefoonnummer
  • E-mailadres
  • Wachtwoord voor uw account
  • Bankrekeningnummer
    • Een gewijzigd rekeningnummer dien je altijd zelf te wijzigen / aan ons door te geven. Ook wanneer je deelneemt aan een overstapservice.
    • Voor het wijzigen van je bankrekeningnummer ga je naar 'Producten'. Hier staan je abonnements- en je bankgegevens. Beide kun je hier wijzigen. 

Je kunt helaas geen bedrijfsgegevens wijzigen in Mijn NS Zakelijk.