Persoonlijke gegevens wijzigen
Met jouw eigen Mijn NS-account kun je zelf jouw persoonlijke gegevens beheren en heb je toegang tot je gemaakte reizen. Dat geldt voor de zakelijke en particuliere omgeving, maar ook voor de deur-tot-deurdiensten.
Verschillende NS-accounts
Met een NS-account kun je persoonlijke gegevens wijzigen. Wil je jouw abonnementen en claims wijzigen en jouw gemaakte reizen inzien, dan moet je eerst jouw OV-chipkaart toevoegen aan je account.
- Ben je een particuliere reiziger met een persoonlijke OV-chipkaart? Dan kun je een Mijn NS-account aanmaken en daarna inloggen op Mijn NS.
- Ben je een zakelijke reiziger of de contactpersoon voor NS Zakelijk en NS-Business Cardhouders? Dan kun je een account aanmaken op Mijn NS Zakelijk en daarna inloggen.
Gebruik je onze deur-tot-deurdiensten? Deze kun je inzien in Mijn NS of Mijn NS Zakelijk.
Welke persoonlijke gegevens kun je wijzigen?
Met een Mijn NS-account kun je persoonlijke gegevens wijzigen. Reizigers met een OV-chipkaart kunnen inloggen in Mijn NS. Contactpersonen voor NS Zakelijk en NS-Business Cardhouders kunnen inloggen in Mijn NS Zakelijk.
- Adresgegevens (alleen het huisadres, niet het eventuele bedrijfsadres)
- Telefoonnummer
- E-mailadres
- Wachtwoord voor uw account
- Bankrekeningnummer
- Een gewijzigd rekeningnummer dien je altijd zelf te wijzigen / aan ons door te geven. Ook wanneer je deelneemt aan een overstapservice.
- Voor het wijzigen van je bankrekeningnummer ga je naar 'Producten'. Hier staan je abonnements- en je bankgegevens. Beide kun je hier wijzigen.
Je kunt helaas geen bedrijfsgegevens wijzigen in Mijn NS Zakelijk.