Fietsenstallingen
Wil je je abonnement verlengen of opzeggen, heb je problemen met toegang tot jouw stalling of is je fietskluis beschadigd? Op deze pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen. We helpen je graag verder!
Wat de meeste mensen willen weten
Antwoord op jouw vraag...
Verlengen jaarabonnement
Abonnementen die je bij de beheerder van een stalling hebt gekocht kun je verlengen bij de beheerder van jouw stalling. Een jaarabonnement dat je online koopt wordt jaarlijks automatisch verlengd.
Wijzigen jaarabonnement
Uw persoonlijke gegevens, zoals e-mailadres, wachtwoord en rekeningnummer kunt u online wijzigen in Mijn NS.
Betalen jaarabonnement
Je kunt jouw Jaarabonnement Fietsenstalling online afsluiten en gemakkelijk betalen via internetbankieren.
Opzeggen jaarabonnement fietsenstalling of fietskluis
Vragen over opzeggen van je NS Fietsenstallingen-abonnement of fietskluisabonnement.
Verlies of diefstal van je fietssleutel, toegangspas of fiets met jaarabonnement
Wil je weten wat je moet doen als je fiets is beschadigd of gestolen in een bewaakte stalling? Of hoe je aan een nieuwe sleutel komt als je deze bent verloren of vanwege een beschadiging niet meer bruikbaar is? Je leest er meer over op deze pagina.