Direct naar hoofdinhoud

Hoofdnavigatie

Geld terug bij vergeten, verloren of gestolen NS-Business Card

Ben je je NS-Business Card met abonnement vergeten of verloren. Of is deze gestolen? Wij bieden je aan om de gemaakte kosten terug te vragen.

Dit geldt ook als je per ongeluk met je betaalpas bent ingecheckt en hierdoor geen korting hebt gekregen. Kies dan bij de reden van declaratie voor 'Vergeten abonnement'.

Als je wacht op een vervangende kaart, kies dan bij de reden van declaratie voor 'Verloren of gestolen abonnement'.

Dit kan tot uiterlijk 90 dagen na de reisdatum, met een maximum van 3 keer per kalenderjaar.


Reisgegevens
Type kaart waarmee je hebt gereisd

Vul het volledige bedrag in dat bij bovenstaand referentienummer hoort. Elke afschrijving moet als een aparte claim worden ingediend, omdat wij elk referentienummer en bijbehorende bedrag nodig hebben om je vervoerbewijs te kunnen controleren.

Je persoonsgegevens
Vul je voorletter in als hoofdletter.
Voeg hier alleen cijfers toe zonder streepjes, bijvoorbeeld: 0611111111.
Je adresgegevens
Gegevens voor terugbetaling
Vul je volledige IBAN in
reCAPTCHA wordt geladen... Blijft deze melding staan? Schakel eventueel geïnstalleerde adblockers uit en herlaad de pagina.