Direct naar hoofdinhoud

Hoofdnavigatie

NS-Business Card wijzigen

Wil je abonnementen op je NS-Business Card wijzigen? Dit kan eenvoudig online via Mijn NS Zakelijk. Klantenservice kan dit niet voor je wijzigen.


Abonnementen op NS-Business Card wijzigen

Wijzigen naar een duurder abonnement kan altijd. Je abonnement beëindigen of je abonnement aanpassen naar een goedkoper abonnement kan na 1 maand.

Dit doe je als contactpersoon van jouw bedrijf of als geautoriseerde kaarthouder makkelijk online via Mijn NS Zakelijk. Klantenservice kan dit niet voor je wijzigen.

Traject wijzigen met een Traject Vrij abonnement

Een traject is altijd aan te passen via Mijn NS Zakelijk. Je hoeft niet eerst 1 maand te wachten. Dit doe je online in Mijn NS Zakelijk via de kaartdetails van de betreffende kaart. Klantenservice kan dit niet voor je wijzigen.

Let op: het is belangrijk dat je de trajectwijziging uiterlijk op de ingangsdatum via de NS-kaartautomaat op je NS-Business Card laadt. Na deze datum vervalt de wijziging en moet je een nieuwe trajectwijziging aanvragen.

Geld terug bij wijziging van abonnement of traject

Je krijgt geld terug van de abonnementskosten (Dal, Traject Vrij, Trein Vrij en OV Vrij) over de resterende maanden van het afgekochte jaar. Op het moment dat er een wijziging in een ander abonnement plaatsvindt, een wijziging in traject, of wijziging van klasse, worden de kosten voor dát abonnement weer voor een heel jaar gefactureerd.

Afdelings- of bedrijfskaart kun je niet wijzigen

Een afdelings- of bedrijfskaart kun je niet wijzigen. Wel een persoonlijke NS-Business Card. Wil je een afdelingskaart wijzigen, dan moet je de huidige kaart opzeggen en een nieuwe NS-Business Card voor jouw afdeling bestellen.