Direct naar hoofdinhoud

Hoofdnavigatie

Mijn NS en Mijn NS Zakelijk

Maak een account aan voor Mijn NS of Mijn NS Zakelijk en bekijk je reizen of pas makkelijk je gegevens aan.

Wil je je Mijn NS account verwijderen? Neem dan contact op met NS Klantenservice.

Het antwoord op je vraag

Inloggen via NS-app(s)

In onze NS-app(s) op je mobiele telefoon kun je altijd en overal eenvoudig inloggen in je Mijn NS account. Zo kun je jouw reizen en transacties inzien, contactgegevens wijzigen of een treinreis aanmelden. Om deze functionaliteiten te blijven gebruiken is het belangrijk dat je de apps regelmatig update.

Wat is Mijn NS

Via Mijn NS kun je eenvoudig je persoonsgegevens wijzigen, reisgegevens inzien, een adreswijziging doorvoeren, je communicatievoorkeuren instellen of je abonnement wijzigen. Ook vind je in Mijn NS informatie over je internationale reizen.

Beheer je reisgegevens in Mijn NS

Met je Mijn NS-account kun je je reisgegevens inzien. Hiervoor moet je wel eerst je OV-chipkaart toevoegen aan jouw account.

Persoonlijke gegevens wijzigen

Met jouw eigen Mijn NS-account kun je zelf jouw persoonlijke gegevens beheren en heb je toegang tot je gemaakte reizen. Dat geldt voor de zakelijke en particuliere omgeving, maar ook voor de deur-tot-deurdiensten.

Foutmeldingen

Bij het maken van een Mijn NS-account kan het voorkomen dat je meldingen krijgt waardoor je het proces niet kunt afronden. Of dat je een melding krijgt als je probeert in te loggen. Wij helpen je in deze situatie graag verder.

Mijn NS Zakelijk voor kaarthouders

In Mijn NS Zakelijk kunt u eenvoudig uw reizen inzien, gegevens aanpassen of deur-tot-deurdiensten boeken.