Contact met NS Klantenservice
Wij vinden het belangrijk dat al onze klanten de informatie kunnen vinden die zij nodig hebben. Veel informatie is daarom te vinden op onze informatie- en klantenservicepagina’s. Toch kan het voorkomen dat je de informatie waar je naar op zoek bent niet kunt vinden. Of dat je met een lastig probleem zit waar je graag iemand over wilt spreken. In dat geval kun je via de onderstaande kanalen contact met ons opnemen.
NS Klantenservice via chat en social media
Bij vragen helpt NS Klantenservice je graag verder. Zij zijn dag en nacht bereikbaar via o.a. X (voorheen Twitter) en Facebook, maar ook via chat en telefoon.
Bellen via Teletolk
Ernstig slechthorende of dove mensen kunnen ons ook bellen via Teletolk. Dat kan via de onderstaande 'Bellen via Teletolk'-knop. Je kunt kiezen uit 'Bellen met gebaren' of 'Bellen met tekst'. Je wordt vervolgens automatisch verbonden met de gratis dienst Teletolk.
Contactformulier voor doven en slechthorenden
Maak je liever geen gebruik van social media, chat of telefoon/Teletolk, dan kun je er ook voor kiezen gebruik te maken van ons contactformulier voor doven en slechthorenden. Je ontvangt dan binnen vijf werkdagen een reactie.