Direct naar hoofdinhoud

Hoofdnavigatie

NS-Business Card blokkeren en nieuwe aanvragen

Is je NS-Business Card gestolen, kwijt of beschadigd? Dan hangt het van je situatie af hoe je je kaart blokkeert en een nieuwe aanvraagt.


Ik ben medewerker 

Vraag binnen je na organisatie wie een vervangende kaart mag aanvragen: jijzelf of de contactpersoon van NS Zakelijk van je werkgever.

Mag je zelf een nieuwe kaart aanvragen? Dat doe je zo:

  • Log in op Mijn NS Zakelijk met je e-mailadres van je werk.
  • Ga naar 'Mijn NS-Business Card'.
  • Vraag een nieuwe kaart (duplicaat) aan. We blokkeren dan ook meteen je oude kaart.

Je hebt je nieuwe kaart binnen 10 werkdagen in huis. 

Mag je zelf geen nieuwe kaart aanvragen? Dan kan de contactpersoon van NS Zakelijk van je werkgever dit voor je regelen.

Ik ben zzp’er  

Ben je zzp’er? Log dan in op Mijn NS Zakelijk als contactpersoon, dus met je gebruikersnaam. Vraag daarna een vervangende kaart (‘duplicaat’) aan. We blokkeren dan ook meteen je oude kaart.

Ondertussen blijven reizen? 

Terwijl je wacht op je nieuwe NS-Business Card, wil je vast blijven reizen. Je kunt daarom reiskosten terugvragen die binnen jouw abonnement vallen. Dit kan tot uiterlijk 90 dagen na de reisdatum, en maximaal 3 keer per kalenderjaar.